Zloženka mora v trenutku pritegniti pozornost ljudi
Vsak podjetnik ve, kako težko je privabljati nove stranke. Za to se uporabljajo različne marketinške strategije, med katerimi je gotovo zelo uporabna metoda tisk zloženk. Zloženka ali zgibanka je namreč zelo priročna in jo lahko delite na različnih dogodkih. Predstavlja obraz vašega podjetja, zato mora v trenutku pritegniti pozornost; v nasprotnem primeru tvegate, da bodo stranke vašo zloženko odvrgle v prvi smetnjak, ne da bi sploh pogledale, kaj ponujate.
Kaj mora vsebovati zloženka, da pritegne pozornost? Kot že omenjeno, mora pritegniti pozornost, to pa dosežete z njeno estetsko oblikovanostjo. Uporabite barve, različne tiske, dodajte slike, smešne slogane ali citate itd. Bodite korak pred konkurenco in oblikujte privlačne zloženke. Pri tem pa ne pretiravajte, saj lahko preveč barv ali preveč besedila odvrne kupčevo pozornost. Drug pomemben element zloženk je informativnost. Kaj vam bo estetsko narejena zloženka, če pa iz nje ne izveste nič o ponudbi? Kupci bodo tako zloženko kmalu zavrgli, saj se jim bo zdela neuporabna. Na zloženko morate zato napisati bistvene stvari, torej kaj ponujate, kje se da to dobiti in podobne stvari. Zelo dobrodošlo je, če zloženki dodate povezavo ali QR kodo do vaše spletne strani, kjer si bo lahko kupec bolj podrobno ogledal vašo ponudbo in se odločil, kaj mu je všeč in bi kupil. Vse to pritegne kupčevo pozornost in bo zloženko prebral do konca.
Da bo promocija z zloženkami učinkovita, morate nanje dati vse potrebne informacije, preko katerih lahko kupci stopijo v stik z vami. Ne smete pozabiti na naslov vašega podjetja, kontaktne informacije (gmail, telefon, spletna stran …) in kratek, a jedrnat opis vaše ponudbe. Ti opisi naj bodo čim krajši, a napisani na preprost način, ki bo kupca pritegnil. Napišite tudi, koliko let se že s tem ukvarjate in kaj je vaša prednost pred konkurenco. Pri vsem tem poskrbite, da ne bo preveč vsebine, saj nihče ne bo bral dolge zloženke. Za vse dodatne informacije se lahko kupci obrnejo neposredno na vas.